6. B
3.4. 2017 po
Zkoušení rozhovorů v rest.
PS str. 37/6-kontrola(včetně zdůvodnění- už musíme kromě počitatelnosti a případně j. nebo mn. čísla hledět na druh věty-záporné a otázka berou ANY a kladné oznam. mají SOME) - učí se pravidlo zapsat jako taháček-umějí, trénujeme to každou hodinu)
PS 37/4-poslech--co mají(pouze milk , coffee) -nemají
Doma- PS 37/5-Napíší odpovědi + učíme se slovíčka atd.
4.4.17 út
Dozkoušení rozhovorů
PS 37/5- Kontrola -kdo měl-dostane 1
Uč. str.47/4-otázky a odp. se some-any
Kdo napsal TAHÁČEK(a všichni dobře)-1
Doma.učit sei starší věci-např. otázky min. čas
5. a 7.4 17 stř. a pá
Uč. str. 47/4b-zjišťování , zda partner má nějaké potraviny(otázky (...any....a a krátké odp.)
referování (He´s got some..., hasn´t got any...)
str. 47/5a-poslech-zachycení, kdo má co a jak často k obědu -do tabulky
5b- mluvení o 3 dětech dle vzoru a tabulky z poslechu.....zkouším
Lekce 4C-str. 48- dotaz na množství- vyhledali v textu- odvodili pravidlo a doplnili do naší "taháčkové tabulky" - C-pl- How many apples...?
U- How much cheese.. ?
Doma: učit se vypr. o 3 dětech uč 47/5b....mohli si vzory opsat z tabule + TAHÁČEK obohacený o dotaz na množství
10.4.17 po
Zkoušení - popis co k obědu uč. 47/5
Opak. dotazu na množství
uč. str. 49/2, 3a,b,c
Doma-PS 38/1,2+uč. 47/5 + slovíčka
11.4.17 út
PS- kontr. 38/1,2
Uč 49/5c...poslech - reakce-dotaz na množství
49/4...určení množství nepočitatelných podst. jmen......naučit se tato slovíčka...1 loaf BUT 2 loaves
Hra-příkazy
Doma-učí se -oběd uč. 47/5,
-otázky na množství,
pravidlo "a/an-some-any-how many-how much", slovíčka + nepravid slovesa
12.4.17 stř
Uč. 49/3c a 4c....zopak ústně ...+a box of..., a slice of, a bottle of...
Uč. 49/5a,b čtení nákup. seznamu(použití a loaf of etc.)
poslech-co nakoupili a řat, co potřebovali a co skutečně koupili...
DOMA TRÉNOVAT- viz cv. 49/5b
Žádné komentáře:
Okomentovat